Kratownice – co to takiego?
Wreszcie po długim okresie przygotowań, poprawek i ogólnego „dopieszczania” projektu możemy pochwalić się gotowym produktem – najnowszym folderem reklamowym firmy GiA, producenta elementów opakowań. Chociaż temat nie był prosty, dołożyliśmy wszelkich starań, aby efekt końcowy wywoływał uśmiech, zarówno na twarzy klienta, jak i naszych. Postawiliśmy przede wszystkim na dbałość o detale. Począwszy od organizacji sesji zdjęciowej produktów oraz specjalistycznych maszyn, kończąc na odpowiednim doborze gramatury papieru oraz lakieru wybiórczego, podkreślającego kolor, fakturę, kształt i inne walory prezentowanych wyrobów. Składany folder formatu 3 x A4 został wydrukowany w trzech wersjach językowych: polskim, niemieckim i włoskim, mając na uwadze najważniejszych europejskich partnerów biznesowych naszego klienta. Teraz i my wiemy już wszystko na temat kratownic, przekładek i bobinowania ?